Portré
Nagy Nikolett
Életrajz
Született: 1992. december 21-én.
Tanulmányok
2014- MAGYAR TÁNCMŰVÉSZETI EGYETEM BUDAPEST – MODERN TÁNCOS ÉS PRÓBAVEZETŐ BA
2013 - 2014 TANECNÍ CENTRUM PRAHA TANZ KONZERVATOR GYMNAZIUM - ÖTÖD ÉVES KÉPZÉS- PRÁGA
2009 - 2012 GYŐRITÁNC- ÉS KÉPZŐMŰVÉSZETI SZAKGIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM - MODERN TÁNCMŰVÉSZETI SZAKIRÁNY
2008-2009 HANG-SZÍN-TÉR MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA
2000-2008 CHERNEL ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM (AGÁRD)
Szakmai tapasztalat
2016-tól - BADORA DANCE COMPANY – ESETI MEGBÍZÁSOK
Szerepek:
• Budapest Táncszínház depo - Janus (koreográfus: Katonka Zoltán)
• Pesti Vígadó –Lajtha (koreográfus: Barta Dóra)
• Erkel Színház – Space Fantasy (koreográfus: Barta Dóra)
2014-től - KECSKEMÉTI KATONA JÓZSEF SZÍNHÁZ, KECSKEMÉT CITY BALETT” - SZERZŐDÖTT TÁNCMŰVÉSZ
Szerepek:
• Ötödik Évszak (koreográfus: Andrej Petrovic)
• Barta Dóra (koreográfus)
- Négy Évszak
- Diótörő (Marika és Mária Hercegnő főszerep)
- Carmen (Micaela)
- Balett + Esszencia + Csík János – „Szárnyalás” közös produkció
- Balett + Airtist
- Kodály promenád
- Requiem (Édesanya főszerep)
- Bolero
- A hókirálynő (címszerep)
- Egyéb színházi musical és operett előadások kartánc
Barta Dóra művészeti vezetőm irányítása mellett komoly szakmai fejlődésen megyek keresztül, amely kitartást, elszántságot, a táncművészettel szembeni alázatot és fizikai felkészültséget jelent a mindennapi munka során. Sokat jelent számomra és egyben szakmai elismerésként kezelem, hogy a színház vezetősége és Barta Dóra sok esetben kiemelt-, vagy főszerepeket bíznak rám.
2012 - 2013 SOPRONI PETŐFI SZÍNHÁZ - TÁNCMŰVÉSZ
Pályakezdőként betekinthettem a színházi élet mindennapos működésébe, kulisszatitkaiba és jó kapcsolatot alakítottam ki a kollégáimmal. Már az első évben kiemelt táncosként szóló és duett szerepekben mutathattam meg a tánctudásomat. Itt tanultam meg legyőzni azt a bizonyos „lámpalázat”, amely kihatással lehet a színpadon lévő teljesítményemre.
Szerepek:
• Csillagok szárnyán (koreográfus: Demcsák Ottó)
• Egyéb színházi musical előadások kartánc

-
Interjúk
„A művészet természetéből adódik, hogy egy művész mindig ellenzékben van, mert kritikus”
A Stúdió K Színház egy brand. Bárki, aki elmegy megnézni egy előadásukat, tudja, hogy nem igazán foghat mellé, mert a színészek, a közeg, az ottani légkör sugározza a professzionalizmust. Barna Zsombor -
Interjúk
Miről álmodik a színigazgató?
Megszoktuk, hogy a Játékszín előadásaira nehezen lehetett jegyet kapni, megkérdeztem tehát Bank Tamást, az igazgatót, hogyan látja a színház helyzetét napjainkban. Lovas Ildikó -
Interjúk
„Élvezem, hogy nem a 3. emeleti szobámból látok rá a színház működésére, hanem a legfontosabb szögből: a színpadon állva.”
A Vígszínház évadzáró bemutatója Valló Péter rendezésében Mary Chase vígjátéka, a Barátom, Harvey. A láthatatlan, több mint 2 méteres nyúl Elwood bácsi életét teszi boldoggá, akit Rudolf Péter alakít. A Vígszínház igazgatója ebben a szerepben áll először színpadon az általa vezetett intézményben. Közben a napi ügymenet mellett a jövő évadot is tervezni kell. Tud ebben segíteni Harvey? Rudolf Péterrel beszélgettünk. Farkas Éva