Portré
Balsai Móni
Életrajz
Újpesten nőtt fel. Volt búvárúszó, egy ideig versenyszerűen szertornázott is, illetve egy időben műugró akart lenni. Saját bevallása alapján nem versenyző alkat, hanem csapatjátékos.
1989-ben, tizenkét évesen az Angyalföldi Gyermekszínháznál kezdte meg gyermekszínészként pályafutását. Színi tanulmányait 1990−1994 között a budapesti Operettszínháznál végezte, amit 1998−2001 között a József Attila Színház Stúdiójában folytatott. Közben letett egy kozmetikusvizsgát is. 2001-től játszik a Győri Nemzeti Színház társulatában – ahova Korcsmáros György vette fel, akit mestereként tisztel Ács János mellett, aki „kihozta” a naiva szerepkörből – és a Játékszínben. 2007-től a Pesti Magyar Színháztársulatának tagja volt, a 2016-2017-es évadtól szabadúszó.
Vendégművészként játszott a Soproni Petőfi Színház, a nyíregyházi Móricz Zsigmond Színház, a Sirály, a Vörösmarty Színház és a Vidám Színpad (ma Centrál Színház) előadásaiban. Olyan rendezőkkel dolgozott együtt, mint: Tordy Géza, Ács János, Korcsmáros György, Balázsovits Lajos, Kiss Csaba, Guelmino Sándor, Iglódi István, Forgács Péter, Funtek Frigyes, Galambos Péter, Pinczés István és Bujtor István. A színpadon többek között Béres Ilonától, Gyöngyössy Katalintól, Kerekes Évától, Kocsis Judittól, Molnár Piroskától, Pápai Erikától, Váradi Évától tanult sokat.
Színházi szerepei mellett játszik sorozatban, filmekben. Így például gyakori szereplője Ujj Mészáros Károly filmjeinek és 2014-ben Till Attila Tiszta szívvel munkacímű, második játékfilmjében is főszerepet kapott. E mellett szinkronizál is.

-
Interjúk
„A művészet természetéből adódik, hogy egy művész mindig ellenzékben van, mert kritikus”
A Stúdió K Színház egy brand. Bárki, aki elmegy megnézni egy előadásukat, tudja, hogy nem igazán foghat mellé, mert a színészek, a közeg, az ottani légkör sugározza a professzionalizmust. Barna Zsombor -
Interjúk
Miről álmodik a színigazgató?
Megszoktuk, hogy a Játékszín előadásaira nehezen lehetett jegyet kapni, megkérdeztem tehát Bank Tamást, az igazgatót, hogyan látja a színház helyzetét napjainkban. Lovas Ildikó -
Interjúk
„A színházban a szakmaiság kell, hogy legyen a fő szempont, aztán otthon meg ki-ki gondoljon, amit akar”
Molnár Piroskát senkinek nem kell bemutatni. A ma élő egyik legnagyobb színészünk. Kitüntetéseit és elismeréseit felsorolni is nehéz lenne. Mi hajtja mégis előre ennyi pályán töltött év és oly sok remekül megformált szerep után és honnan merít erőt minden este? – erről kérdeztem a Tanárnőt. Barna Zsombor