Hírek
Vörös rózsákkal teleszórt, tiszta fehér tánctér, koromfekete falak. Ebben a térben találkoznak, fonódnak össze, vagy épp taszítják el egymást a kapcsolatok hálójába gabalyodott, botladozó, csábító, vágyakozó és vergődő figurák.
Frenák Pál örömmel fogadta el Topolánszky Tamás felkérését a GG Tánc Egerrel való közös munkára, hiszen a fiatal, nyitott társulat nagyon tág repertoárban mozog egy olyan közegben, melynek adottságai inspiratívan hatnak, és gyümölcsözően fuzionálhatnak a Frenák-koreográfiák egyedi kifejezési formáival. Az InTimE legendás előadása örökérvényű, ma is aktuális. Az emberi viszonyrendszereket elemző és széles perspektívában megmutató előadás gazdag, magas technikai tudást igénylő, sűrű, erőteljes mozgásanyagával kiváló keretet adhat az egri társulat számára az organikus mozgásnyelv elsajátítására. Egy új csapattal való találkozás a Frenák-metodika révén azonnal átlényegíti a koreográfiát, hiszen az előadás mindig szorosan a benne táncoló táncosok alkatából és személyiségéből, testi adottságaiból épül, így az InTIME egészen a GG Tánc Eger sajátjává válik a közös munka során.
-
Interjúk
Az életem nyomokban tartalmaz boldogságot
Papp János sokszínű életébe, pályájába engedett betekintést az interjú során és a címben megfogalmazott bölcsességet engedelmével, ajánlom mindenkinek, magamnak is megfontolásra! Lovas Ildikó -
Interjúk
Beleszülettem a színház világába
Cseke Péter 18 éve vezeti a Kecskeméti Katona József Nemzeti Színházat. Vallja, hogy egy színház akkor jó, ha úgy működik, mint egy könyvtár: mindenki megtalálja a kedvére valót. Zsigmond Lilian -
Művészek írták
Tündérpalota, ma – Csongor és Tünde
A Csongor és Tünde drámairodalmunk harmadik óriása – színpadra állítása örök kihívás volt és lesz. Vörösmarty Mihály instrukcióként nagy mennyiségben írt elő szcenikai csodákat, varázslatokat, amelyektől 1830 óta a mű nem a rendezők, inkább a látványtervezők álma. Szegő György






















